Reklama kontekstowa

Reklama precyzyjnie wycelowana

Reklama w sieciach kontekstowych to nieodłączny element skutecznej promocji firm w sieci.  Reklama Ad kontekst pozwala na dokładne targetowanie reklam i prezentowanie ich najbardziej zainteresowanej grupie docelowej, gwarantując zwiększenie popytu. Benefirst oferuje współpracującym firmom reklamę w sieciach kontekstowych jako wsparcie dla tradycyjnych kampanii w wyszukiwarkach. 

Korzyści reklamy kontekstowej:

  • precyzyjne targeowanie,
  • duży zasięg reklamowy,
  • wysoka jakość przekazu,
  • niskie koszty dotarcia.

Głównym założeniem wykorzystania przez zespół Benefirst sieci kontekstowych jest precyzyjne dopasowanie reklam obsługiwanych firm do kontekstu witryny, w której jest ona wyświetlana. Załóżmy, że prowadzicie Państwo sprzedaż armatury łazienkowej. Przekaz reklamowy łatwiej trafi do potencjalnych klientów, jeśli znajdzie się wśród czytelników artykułu na temat aranżacji łazienek niż na stronach o zupełnie odmiennej tematyce. Benefirst zajmuje się budżetowaniem kampanii oraz właściwym doborem kategorii tematycznej emisji reklamy. Możliwość lokalnego targetowania reklamy pozwala na optymalizację kosztów dotarcia przekazu.  

Ad kontekstZespół Benefirst za pośrednictwem reklamy w sieciach kontekstowych trafia do potencjalnych klientów, z komunikatem reklamowym obsługiwanych firm, w chwili, kiedy zastanawiają się oni np. gdzie kupić prysznic?, które ubezpieczenie wykupić? lub gdzie wziąć kredyt?.

Reklama kontekstowa ma zatem kreować  potrzebę. Internauta czytając informację o zmianach zasad przyznawania kredytu, zobaczy obok malutką reklamę, że warto skorzystać z doradcy finansowego. Wówczas istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że osoba ta stanie się klientem reklamowanej firmy.

Często internauta ma bardzo sprecyzowane potrzeby jak np. zakup mebli ogrodowych. Reklama producenta mebli ogrodowych powinna wówczas wyświetlać się na stronach internetowych poświęconych branży ogrodniczej.

Benefirst dla obsługiwanych firm opracowuje przekazy reklamowe w sieciach kontekstowych w formie reklamy tekstowej, tekstowo-graficznej, graficznej, w oparciu o technologię flash oraz wideo. Reklamy trafiające do precyzyjnie określonej grupy docelowej widoczne są w treści strony, jak i na dodatkowej warstwie (czyli tzw. reklamy typu intext).

Ad kontekstPrecyzyjne zdefiniowanie grupy docelowej i określenie stawki za przekierowanie internauty na reklamowaną stronę, to skuteczna ale także opłacalna pod względem kosztów reklama. Reklamodawca ponosi koszty wyłącznie za kliknięcia w reklamę.

Dzięki funkcji dokładnego targetowania przekazu reklamowego Benefirst przeprowadza efektywne kampanie zasięgowe, których głównym celem jest wzrost zainteresowania i sprzedaży produktów lub usług oferowanych na stronie internetowej obsługiwanej przez nas firmy.


Na czele wiodących sieci kontekstowych dostępnych polskim reklamodawcom znajduje się, należący do Google, system AdWords. Jego zaletą ? podobnie jak sieci Adkontekst zarządzanej przez Wirtualną Polskę i NetSprint ? jest umożliwienie prowadzenia kampanii jednocześnie w serwisach partnerskich i wyszukiwarkach (odpowiednio Google i NetSprint), z których korzystają też największe polskie portale. Te posiadają również własne sieci, jak OnetKontekst (Onet.pl), czy AdSearch (Interia.pl). Reklamodawcy zainteresowani reklamą kontekstową powinni też przyjrzeć się ofercie sieci SmartContext, która emituje reklamy w serwerach właściciela.

Jesteśmy zdania, że przy odpowiednio zdefiniowanych celach reklama w sieci kontekstowej to dogodna forma promocji dla małych i dużych firm. Reklama ta trafia do internautów, którzy większość czasu spędzają na stronach internetowych, a nie w wyszukiwarce.

Reklama kontekstowa z Benefirst

Nasz kreatywny zespół ekspertów od reklamy w internecie zadba o właściwy tekst reklamowy Państwa firmy, produktu lub usługi. Niezwykle istotne w reklamie kontekstowej jest stworzenie takiego przekazu reklamowego, który nie będzie negatywnie odbierany przez potencjalnych klientów. Nieinwazyjny, ale na tyle skuteczny, by zainteresował i wywołał wśród internautów pozytywne emocje, przekonując ich do odwiedzenia Państwa strony firmowej.

Do uzyskania wymiernych korzyści dla Państwa firmy wato zastosować reklamę kontekstową jako uzupełnienie tradycyjnych kampanii w wyszukiwarkach jak linki sponsorowane (PPC) i pozycjonowanie witryny (SEO). Dobrze zaplanowana i wdrożona przez nasz doświadczony zespół strategia promocji firmy w internecie zagwarantuje Państwu wysoką sprzedaż dbając jednocześnie o stałą obecność w sieci i budowę wizerunku lidera w branży.