AdWords

Efektywna reklama w internecie

Benefisrt przeprowadza szereg efektywnych promocji internetowych firm, gdzie zawsze liczy się dobry plan i kreatywne pomysły. Od konkurencyjnych agencji,  wyróżnia nas między innymi to, że z niewielkich środków potrafimy wycisnąć maksimum korzyści dla współpracujących z nami firm.

Reklama AdWords

Google AdWords należy do najbardziej efektywnych form promocji w internecie, a sama wyszukiwarka Google skupia największą ilość użytkowników. Wdrażamy i obsługujemy kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.


Linki sponsorowane w Google

Działanie programu linków sponsorowanych AdWords przypomina zautomatyzowaną aukcję. Benefirst dla współpracujących firm opracowuje reklamy i wybiera do nich trafne słowa kluczowe, które są wpisywane przez użytkowników wyszukiwarki Google. Gdy potencjalny klient szuka czegoś w Google, wpisuje zapytanie w formie słów w wyszukiwarkę internetową. Wówczas wszystkie reklamy z słowem kluczowym związanym z wpisanym przez internautę wyrażeniem w wyszukiwarkę Google wyświetlane są pod nagłówkiem ?Linki sponsorowane?, po prawej stronie wyników wyszukiwania lub nad nimi.

Reklama AdWordsReklama w Google to skuteczny sposób na prezentację oferty firmy. Tekst reklamowy w Google AdWord jest odpowiedzią na zapytanie Internautów, którzy aktywnie poszukują konkretnych produktów lub usług. Użytkownik klika w reklamę i zostaje przeniesiony do witryny reklamodawcy.


Jak zwiększyć skuteczność reklamy AdWords?


Reklama w Google


Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej Google

Największą zaletą linków sponsorowanych, emitowanych po prawej stronie lub nad wynikami wyszukiwania w Google, jest wysoka skuteczność kampanii, której głównym celem jest zwiększenie sprzedaży. Linki sponsorowane to reklama tekstowa o ściśle określonej długości, pozwalająca na dotarcie do użytkowników, którzy szukają w danym momencie konkretnego produktu lub usługi.

Linki sponsorowane w serwisie YouTube

Reklamy emitowane w serwisie YouTube pojawiają się w obrębie materiału multimedialnego. Kampanie w YouTube, służą głównie do budowy wizerunku i świadomości marki w internecie.

Linki sponsorowane w urządzeniach mobilnych

Reklama w urządzeniach mobilnych nie różni się znacznie od linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Reklama tekstowa pojawia się wtedy, kiedy użytkownik urządzenia mobilnego np. telefonu komórkowego, korzysta z wyszukiwarki Google. Korzyścią zastosowania reklamy w urządzeniach mobilnych jest możliwość pokazania numeru telefonu zamiast adresu witryny internetowej. Wówczas potencjalny klient może bezpośrednio zadzwonić i zapytać o dany produkt bądź usługę. Idea reklamy Google Adwords w urządzeniach mobilnych to doskonałe rozwiązanie dla firm działających lokalnie. Szukając restauracji w potencjalny klient może zadzwonić bezpośrednio do reklamodawcy i zarezerwować stolik.

Linki sponsorowane w sieci kontekstowej

AdWords powiązany jest z programem AdSense, który publikuje reklamy w witrynach o treści dopasowanej tematycznie. Reklama w sieci kontekstowej Google pozwala firmom skierować ofertę do najbardziej zainteresowanych nią internautów. Większość internautów uważa, że reklama w Google to nieinwazyjna i przydatna forma reklamy.

Czy warto reklamować się w Google?

 

Linki sponsorowane zapewniają precyzyjne dotarcie do odbiorcy.
Reklama AdWords serwowana jest użytkownikom zainteresowanym ofertą. Przekaz reklamowy  wyświetla się internautom po wpisaniu w wyszukiwarke internetową słowa kluczowego odpowiadającego Państwa branży.

Reklama w Google uważana za nieinwazyjny sposób promocji.

Linki sponsorowane nie przeszkadzają w korzystaniu z wyszukiwarki, nie wpływają negatywnie na potencjalnych klientów jak reklamy graficzne, które zajmują dużo miejsca i przyczyniają się do wolnego ładowania strony.

Każda wydana złotówka przynosi efekt. Reklama w Google jest efektywna

Firma płaci tylko za tych użytkowników, którzy odwiedzą stronę internetową.

Monitoring i analiza kampanii czynią reklamę AdWords najbardziej popularną formą promocji wybieraną przez firmy.

Benefirst dostarcza obsługiwanym firmom raport skuteczności przeprowadzonych działań. Podsumowanie zawiera cenne informacje jak: ilu użytkowników odwiedziło stronę firmy po kliknięciu na link sponsorowany, ilu internautów kupiło produkt lub zamówiło usługę. Dane zawarte w raporcie stanowią przydatne źródło do przygotowania dalszych działań marketingowych.

Wysoka skuteczność reklamy.

Precyzyjne dotarcie do odbiorcy gwarantowane w zastosowaniu reklamy AdWords doceniło wiele firm, które dysponują niewielkim budżetem marketingowym.

koszty reklamy w Google AdWordsW Google AdWords płacą Państwo za każe klikniecie internauty w swoją reklamę. Koszt kliknięcia ustalany jest w systemie aukcyjnym Google AdWords. W pierwszej kolejności emitowane są reklamy firm, które zaoferowały najwyższe stawki oraz, kampanie, które są przygotowane najlepiej ? pozycja nie zależy wyłącznie od wysokiej stawki za kliknięcie, ale również od uzyskanego przez agencję wysokiego wyniku jakości dla wdrażanych kampanii. Oznacza to, że reklamy przygotowywane w ramach kampanii przez doświadczone agencje, wyświetlane mogą być wyżej w niższej cenie. Benefirst potrafi tak zoptymalizować stawki za kliknięcia, by nie tracić bezcelowo środków przeznaczonych na marketing.


Google AdWordsNasz doświadczony zespół zadba o skutecznie zredagowany tekst reklamowy, trafiający do właściwej grupy docelowej. Im bardziej tekst reklamowy odpowiada wyrażeniom wpisywanym przez internautę w wyszukiwarkę, tym zauważyć można większy wskaźnik klikalności w link. Ponadto, trafiający za pośrednictwem linku na Państwa stronę firmową internauta wykazuje zainteresowanie prezentowaną ofertą. Wysoki wskaźnik odwiedzin potencjalnych klientów za pośrednictwem linków sponsorowanych świadczy o tym, że użytkownik zainteresował się Państwa ofertą. Benefirst zapewnienia wysoką jakość reklam, ponieważ Google nagradza dobre, trafne reklamy wyższą pozycją na stronie wyszukiwania i niższymi kosztami.

Kampania linków sponsorowanych AdWords z Benefirst to:

  • precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów,
  • darmowe wyświetlenia reklamy, opłata tylko za kliknięcia,
  • zarządzanie stawkami za kliknięcie,
  • zapewnienie wysokiej jakości reklam,
  • testy stron docelowych oraz linków sponsorowanych,
  • optymalizowanie i tworzenie nowych linków reklamowych,
  • dodawanie nowych słów kluczowych,
  • poszukiwanie nowych słów kluczowych ? wydłużanie usługi tzw. długiego ogona,
  • tworzenie nowych i mierzenie starych konwersji,
  • monitorowanie i wyciąganie wniosków ze statystyk odwiedzin,
  • analiza i raportowanie zjawiska Click Fraud czyli fałszywych kliknięć.


Benefirst wyznaję zasadę, że cele działań reklamowych w Google AdWords powinny być określone w zależności od potrzeb i modelu biznesowego firmy. Rozwiązania zaproponowane przez nasz doświadczony zespół pozwalają wielu współpracującym z nami firmom poprawić skuteczność prowadzonych działań sprzedażowych. Kampanie PPC realizowane przez Benefirst charakteryzują się kreatywnością oraz elastycznym podejście do klienta. Przygotujemy dla Państwa kilka propozycji haseł reklamowych spełniających wymagania Google. Następnie nasz zespół ekspertów od kampanii PPC monitoruje efekty kampanii, by na podstawie ciągłych analiz statystyk promować reklamy, które uzyskują najlepszą skuteczność.