Reklama w sponsorowanych wynikach Google jest coraz bardziej popularną formą promocji lokalnych firm. Jeżeli prowadzicie Państwo działalność gospodarczą lokalnie, to Państwa klientami są przede wszystkim internauci mieszkający w tym samym regionie, czy miejscowości. Zespół Benefirst składa się z doświadczonych managerów PPC, którzy na potrzeby kampanii reklamowych przygotowują indywidualne rozwiązania dla współpracujących z nami firm.
Jeżeli firma działa lokalnie, reklama internetowa w wyszukiwarce Google za pomocą linków sponsorowanych jest skutecznym i tanim rozwiązaniem.
Obsługiwane przez nas firmy, które zdecydowały się na lokalną promocję to:
Reklama lokalna jest tańsza w porównaniu do krajowej kampanii linków sponsorowanych. Przekaz reklamowy koncentruje się na loklanym rynku, wobec czego konkurencja jest mniejsza i z tego powodu reklama jest tańsza.
Reklama jest skuteczniejsza. Reklamę linków sponsorowanych możemy dostosować tak, by Państwa przekaz reklamowy wyświetlany był internautom, którzy poszukują produktów lub usług w określonym mieście, województwie lub regionie.
Internauta szuka restauracji w Poznaniu z pomocą komputera lub telefonu komórkowego, wpisuje słowo kluczowe ?restauracje Poznań? w wyszukiwarce Google. Osobie zainteresowanej wyświetla się reklama Państwa restauracji wraz z numerem telefonu, adresem i mapą. Internauta klika w reklamę i przechodzi na Państwa stronę internetową lub bezpośrednio dzwoni.
Internauci często szukają konkretnej usługi na terenie wybranego miasta. Prowadząc działalność gospodarczą wyłącznie w obrębie województwa nie opłacalne jest inwestowanie w reklamę o globalnym zasięgu. Wówczas bezcelowe staje się wyświetlanie reklamy firmy działającej na terenie województwa wielkopolskiego internautom znajdującym się w Krakowie. Lokalne linki sponsorowane pozwalają na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej ale i koszty prowadzonej kampanii są zdecydowanie niższe.
Warto również przy stosowaniu kampanii lokalnej podać adres lub numer telefonu firmy w reklamach tekstowych AdWords. Lokalizacja firmy pojawi się na Google.pl lub Mapach Google.