Audyt serwisu

Badanie efektywności strony internetowej

Strona internetowa to podstawa promocji w sieci, która spełnia rolę wizytówki firmy i często umożliwia zakupy on-line. Co jeśli wyniki sprzedażowe, które osiąga serwis nie są zadowalające? Benefirst diagnozuje problemy, jakie mogą wystąpić na Państwa stronie internetowej.

Audyt serwisuBadanie użyteczności strony

Profesjonalna analiza serwisu przeprowadzona przez zespół Benefirst weryfikuje, czy witryna realizuje zakładane cele biznesowe, jak wpływa na wizerunek firmy i czy pozytywnie odbierana jest przez odwiedzających. Zdarza się, że nawet niewielkie modyfikacje przekładają się na większy ruch na stronie i konwersję.

Audyt skuteczności SEO

Podczas audytu serwisu sprawdzimy, jakie zmiany należy wprowadzić, by zwiększyć ilość odwiedzin internautów na stronie. Ponadto usługa diagnostyczna Benefirst zawiera profesjonalny audyt SEO, w którym nasi specjaliści ds. SEO/SEM przedstawiają, obsługiwanym firmom, informację jak strona klasyfikuje się pod względem wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Benefirst przeprowadza również analizę zastosowanych metod i skuteczność procesu pozycjonowania, realizowanego przez firmy zewnętrze, analizowanej witryny.

 

Analiza strony wwwAudyt serwisu to:

  • analiza użyteczności,
  • analiza merytoryczna,
  • analiza techniczna,
  • analiza szaty graficznej serwisu,
  • analiza pod kontem pozycjonowania w wyszukiwarkach,
  • analiza sprzedażowa,
  • analiza konkurencyjności.


Badanie efektywności strony internetowej

Gruntowna analiza serwisu pozwoli nam odpowiedzieć na pytanie czy internauci mają problem z obsługą analizowanej strony. Zespół Benefirst przeprowadzając audyt witryny przygląda się treściom w niej zawartym. Teksty opisujące działalność firmy, produkty lub usługi muszą być zrozumiałe dla potencjalnych klientów. Ponadto sprawdzamy treści witryny pod względem pozycjonowania.  Analizujemy prawidłową gęstość słów kluczowych, które są niezbędne do zajęcia wysokiej pozycji Państwa witryny w wyszukiwarce internetowej.

  • W oparciu o lata doświadczeń w branży marketingu internetowego przeprowadzamy subiektywną ocenę szaty graficznej serwisu. Często okazuje się, że przyczyną niskiej konwersji nie jest słaba oferta, ale sposób jej prezentacji.
  • Analizujemy najczęściej wpisywane słowa kluczowe i frazy przez użytkowników Państwa witryny. Audyt serwisu ułatwia stworzenie skutecznej listy słów kluczowych i fraz pod pozycjonowanie witryny i kampanie linków sponsorowanych.
  • Audyt skuteczności pozycjonowania witryny ? to działanie mające na celu przedstawienie metody i skuteczności pozycjonowania. Ustalamy co należy poprawić, by zwiększyć liczbę odwiedzin i ilość zamówień.
  • Analiza strony na tle konkurencji.
  • Odpowiedź na pytanie jakie są mocne i słabe strony witryny.


Benefirst przeprowadza również audyty serwisów sprzedażowych. Opracowujemy dla obsługiwanych firm specjalne raporty powodu niskiej konwersji.


Przyczyny niskiej sprzedaży w sklepie internetowym:

  • błędy w projektowaniu serwisów sprzedażowych,
  • wysokie ceny produktów,
  • niezachęcająca szata graficzna sklepu,
  • konieczność logowania,
  • brak lub słaba jakość fotografii produktów,
  • negatywne komentarze o sklepie w wynikach wyszukiwania w Google.


Audyt sklepu internetowego opracowany przez Benefirst wskazuje na wszelkie mocne jak i słabe strony serwisu. Z koeli wdrożenie zawartych w audycie  rekomendacji SEO, pozwoli na spektakularną poprawę widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, gwarantując wzrost odwiedzin a tym samym wzrost sprzedaży.

Audyt SEO stanowi ważny element kompleksowej analizy serwisu. Gruntowna analiza strony internetowej pod względem procesu pozycjonowania pozwala naszym specjalistom od SEO/SEM poznać czynniki mające wypływ na widoczność i pozycje analizowanej witryny w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Audyt SEO opracowany przez zespół Benefirst zawiera analizę wewnętrznych jak i zewnętrznych czynników oraz konkretne wskazówki, których wdrożenie pozwoli na uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarkach. Wysoka pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania oznacza to, że pozycjonowaną stronę internetową zobaczy i odwiedzi większa ilość potencjalnych klientów.  

Przeprowadzony przez nas audyt SEO zawiera informację:

  • Audyty stron wwwjak prowadzona jest usługa pozycjonowania,
  • jakich technik używa dana firma do pozycjonowania Państwa witryny,
  • jaki jest poziom bezpieczeństwa działań SEO,
  • jakie zmiany należy wprowadzić, by zwiększyć ilość odwiedzin na stronie.

 

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO strony internetowej?

Decyzja o pozycjonowaniu strony internetowej jest najlepszym momentem na przeprowadzenie audytu SEO serwisu. Wybierając firmę świadczącą usługę pozycjonowania można oczekiwać, że audyt SEO zostanie przeprowadzony bez dodatkowych kosztów. Benefisrt mając na uwadze interesy współpracujących z nami firm przeprowadza w ramach stałej umowy dokładną analizę budowy strony internetowej i jej pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej.

Audyt witrynyAudytor Benefirst analizuje strukturę linków, linkowania wewnętrznego na stronie, dostępności treści, metatagi, teksty znajdujące się na elementach graficznych i materiałach wideo, linki wychodzące. Zespół Benefirst przygotowując serwis do procesu pozycjonowania przygląda się kodu źródłowemu strony, analizuje treści opublikowane na stronie pod kontem ich zawartości. Teksty znajdujące się na witrynie internetowej powinny być określonej długości, nie powielać się i zawierać odpowiednio proporcjonalną ilość słów kluczowych.

Wynik audytu serwisu przedstawiamy w formie czytelnych wytycznych, uwzględniających wszystkie potrzebne zmiany. Ponadto audyt serwisu jest bardzo dobrą podstawą do odświeżenia serwisu lub jego całkowitej przebudowy. Na tym etapie watro także przemyśleć, jakie funkcję spełniać ma  serwis i jak za jego pomocą wzmocnić dobrze prosperujący biznes. Zapraszamy do współpracy, a wspólnie usprawnimy serwis, poprzez wzmocnienie wizerunku firmy w Internecie oraz optymalizacji działań sprzedażowych.