Strona internetowa to podstawa promocji w sieci, która spełnia rolę wizytówki firmy i często umożliwia zakupy on-line. Co jeśli wyniki sprzedażowe, które osiąga serwis nie są zadowalające? Benefirst diagnozuje problemy, jakie mogą wystąpić na Państwa stronie internetowej.
Profesjonalna analiza serwisu przeprowadzona przez zespół Benefirst weryfikuje, czy witryna realizuje zakładane cele biznesowe, jak wpływa na wizerunek firmy i czy pozytywnie odbierana jest przez odwiedzających. Zdarza się, że nawet niewielkie modyfikacje przekładają się na większy ruch na stronie i konwersję.
Podczas audytu serwisu sprawdzimy, jakie zmiany należy wprowadzić, by zwiększyć ilość odwiedzin internautów na stronie. Ponadto usługa diagnostyczna Benefirst zawiera profesjonalny audyt SEO, w którym nasi specjaliści ds. SEO/SEM przedstawiają, obsługiwanym firmom, informację jak strona klasyfikuje się pod względem wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych. Benefirst przeprowadza również analizę zastosowanych metod i skuteczność procesu pozycjonowania, realizowanego przez firmy zewnętrze, analizowanej witryny.
Audyt serwisu to:
Gruntowna analiza serwisu pozwoli nam odpowiedzieć na pytanie czy internauci mają problem z obsługą analizowanej strony. Zespół Benefirst przeprowadzając audyt witryny przygląda się treściom w niej zawartym. Teksty opisujące działalność firmy, produkty lub usługi muszą być zrozumiałe dla potencjalnych klientów. Ponadto sprawdzamy treści witryny pod względem pozycjonowania. Analizujemy prawidłową gęstość słów kluczowych, które są niezbędne do zajęcia wysokiej pozycji Państwa witryny w wyszukiwarce internetowej.
Benefirst przeprowadza również audyty serwisów sprzedażowych. Opracowujemy dla obsługiwanych firm specjalne raporty powodu niskiej konwersji.
Audyt sklepu internetowego opracowany przez Benefirst wskazuje na wszelkie mocne jak i słabe strony serwisu. Z koeli wdrożenie zawartych w audycie rekomendacji SEO, pozwoli na spektakularną poprawę widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, gwarantując wzrost odwiedzin a tym samym wzrost sprzedaży.
Audyt SEO stanowi ważny element kompleksowej analizy serwisu. Gruntowna analiza strony internetowej pod względem procesu pozycjonowania pozwala naszym specjalistom od SEO/SEM poznać czynniki mające wypływ na widoczność i pozycje analizowanej witryny w wynikach wyszukiwarek internetowych.
Audyt SEO opracowany przez zespół Benefirst zawiera analizę wewnętrznych jak i zewnętrznych czynników oraz konkretne wskazówki, których wdrożenie pozwoli na uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarkach. Wysoka pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania oznacza to, że pozycjonowaną stronę internetową zobaczy i odwiedzi większa ilość potencjalnych klientów.
Decyzja o pozycjonowaniu strony internetowej jest najlepszym momentem na przeprowadzenie audytu SEO serwisu. Wybierając firmę świadczącą usługę pozycjonowania można oczekiwać, że audyt SEO zostanie przeprowadzony bez dodatkowych kosztów. Benefisrt mając na uwadze interesy współpracujących z nami firm przeprowadza w ramach stałej umowy dokładną analizę budowy strony internetowej i jej pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej.
Audytor Benefirst analizuje strukturę linków, linkowania wewnętrznego na stronie, dostępności treści, metatagi, teksty znajdujące się na elementach graficznych i materiałach wideo, linki wychodzące. Zespół Benefirst przygotowując serwis do procesu pozycjonowania przygląda się kodu źródłowemu strony, analizuje treści opublikowane na stronie pod kontem ich zawartości. Teksty znajdujące się na witrynie internetowej powinny być określonej długości, nie powielać się i zawierać odpowiednio proporcjonalną ilość słów kluczowych.
Wynik audytu serwisu przedstawiamy w formie czytelnych wytycznych, uwzględniających wszystkie potrzebne zmiany. Ponadto audyt serwisu jest bardzo dobrą podstawą do odświeżenia serwisu lub jego całkowitej przebudowy. Na tym etapie watro także przemyśleć, jakie funkcję spełniać ma serwis i jak za jego pomocą wzmocnić dobrze prosperujący biznes. Zapraszamy do współpracy, a wspólnie usprawnimy serwis, poprzez wzmocnienie wizerunku firmy w Internecie oraz optymalizacji działań sprzedażowych.