Audyt słów kluczowych

Jak zbadać popularność słów kluczowych?

Audyt słów kluczowych ma celu weryfikację trafności doboru słów kluczowych oraz fraz dla pozycjonowanej witryny. Odpowiednie użycie słów kluczowych jest jednym z ważniejszych elementów optymalizacji i pozycjonowania strony www. Niewłaściwy dobór słów kluczowych może być przyczyną niskiej liczby odwiedzin internautów, powodując brak zainteresowania ofertą znajdującą się na stronie firmowej. Benefirst przeprowadza kompleksowe audyty słów kluczowych, które zawierają zarówno analizę fraz wyszukiwanych przez internautów, jak i odpowiednie ich rozmieszczenie w witrynie.

Jak utworzyć optymalną listę słów kluczowych?

Ogólne frazy zawierają mało informacji o konkretnych produktach. Dodatkowo pozycjonowanie witryny na zbyt ogólne frazy i słowa kluczowe jest procesem długotrwałym, kosztowym i często mało efektywnym. Ogólne słowo kluczowe może nie odpowiadać na szczegółowe pytania internautów wpisane w wyszukiwarkę internetową.

Prawidłowy dobór szczegółowych fraz umożliwia optymalizacje podstron serwisu, na które kierowani są internauci. Właściwie dobrane frazy to te, które odpowiadają pytaniom użytkowników w wyszukiwarce internetowej. Dokładna analiza słów kluczowych dla podstron umożliwia osiągnięcie celów biznesowych firmy, z których najważniejszy to zwiększenie ilości odwiedzin i konwersji.


Analiza słów kluczowych

Przeprowadzamy audyt słów kluczowych na podstawie statystyk ruchu na stronie.
Tworzymy listę najczęściej wpisywanych przez internautów słów kluczowych.

Przeprowadzając audyt słów kluczowych uwzględniamy:

  • Charakter branży w której działa firma.
  • Najpopularniejsze frazy wpisywane przez potencjalnych klientów.
  • Częstotliwość poszukiwania poszczególnych słów.
  • Zróżnicowanie ilościowe i jakościowe pozycjonowanych fraz.
  • Sprawdzimy czy słowa kluczowe dla każdej podstrony są optymalnie dobrane oraz badamy jak wygląda sytuacja witryny na tle konkurencji.


W skład audytu słów kluczowych wchodzi:


Analiza słów kluczowych ? audyt zawiera wykaz najczęściej występujących fraz, którymi posługują się użytkownicy poszukujący określonej informacji w Państwa branży.

Przyporządkowanie słów kluczowych - dobrane słowa powiążemy z podstronami na stronie tak, aby pozycjonowanie było najefektywniejsze.

Podsumowanie - na zakończenie prac prześlemy pełny raport z wytycznymi odnośnie analizy słów kluczowych i propozycji zmian.